MISTERIJA! (LAIBACH)


Da li Fras
Na glavi ima vlas?
Makar jednu? Malenu?
Kopka me silno i tako
Zatvorih se
U svoj stakleni raj
Gde dumam u beskraj
O odevnom predmetu na Frasovoj glavi
Da li ga ikada skida
Kad ide međ’ ljude
Da li mu treba
Da koriguje glasovne mogućnosti
Da li ikad
Ide među ljude??
Ručno
Ili mašinsko pranje??
Lenon
Ili Džeger?
Šekspir
Ili Nouls?
Konlon
ili Gadafi?
Povodac
Ili čizma??
Ljudi
U pogrešnim kontekstima u pogrešnoj odeći a odeća je slika duše odraz ideološkog frazeološkog usmerenja
Pravo ispred bine gde hvataju pogled kao na slamku
Kunu se u tuđe grubo vojno platno iz generacija prošlih koje seže do kolena da je kontekst pravi
A on
Vuče li vuče dobronamerno doduše zato sve to i ostaje neprimetno
BUM! TRAS!
Šta bi??!
Skidaj tog Botičelija!
Lepo ti rekoh
Naš pas ga ne voli
Pas sa jednim uhom
Odsad kači samo Maljeviča
I Ešera
Ah što volim neistražene terene
Koliko je tu mogućnosti
Moj pas sa jednim uhom i ja
Buljimo u kilo Kardelja na polici
Mislimo: KAJ NAJ DELATI?
DRŽAVA JE OZBILJNA STVAR!
A da i ja kupim uzicu za kucu
I one ostale
Doćićeš i ti pred moju policu
BEE-EE-EE. 


originalna verzija - oktobar 2007., izmenjena i dopunjena  - septembar 2011.

Нема коментара:

Постави коментар