moje uže

ušli su
u moju kuću
invazivna procedura
inspektori doktori nadzornici pozornici
prodavci darodavci
ništavci samozvanci
lažnjaci
lica kao pasa sa ulica
pitam ko kako kad i zašto
niko ništa svi gledaju u stranu
neprijatno im
jer misle: ona ne zna
jao pa zar ne zna

drhteći pljuje me bezuba starica
kad pobegoh van trošne sluzave sale
gde invalidi na platnu gledaju zavoj čoveka bez oka


srčem prevreli sok od borovnice
moj odraz u ogledalu srče odmah ispred mene
izlazim iz ogledala i kažem ''fali ti karmin'' (a malo si i bleda, prim. aut.)
vadim karmin iz džepa sa namerom da prekrojim izobličenja

usta: napolje
obrazi: napolje
oči: napolje
nos: napolje
kosa: napolje
kosti: napolje
vene: napolje
krv: napolje

kurvo
napolje
napolje!

ne mogu
ne mogu
ne mogu
ne mogu
ne mogu


vi


vi!

odmah
napolje

napolje!



upomoć
help
hilfe
hjälp

Нема коментара:

Постави коментар