Natio

Nacionalizam kod ameba je neizbežan
kao naslage sedimenata u pećinama utrobama planeta
neizmerno nagomilane u skutima naborima vremena, borama sveta.
Ameba kao gradivna jedinica realnosti
doista mala i nepraktična u svojoj prostosti
ali prostost ne negira jestost
i nekako što si manji osećaj jestosti veći biva
navala busanja u nepostojeće grudi nepostojećim udovima
ja sam ja sam ja sam ja
tamo ste vi ovde smo mi ovde je granica
to ste vi a ovo smo mi gledaj prepuna stranica
čitava jedna stranica nacionalne historije!
I svet i vek i sve i rat i mir i brat i hir i histerija!
No ne kvarimo tu patriotsku emociju sabiranjem činjenica
uključimo nadanje u kosmičku utičnicu
sveta šaka i sveto oko, evolucija
poslaće jednom herojski naslovljenu pozivnicu
i ovim ubogim bićima: kreće revolucija
učešće omogućeno, ocena dovoljan 2
prešli ste početni stadijum razvoja
u novom ste životu! Doživite stotu!
Pratimo vas pomno
a dotle
naše nadanje je uz vas!
I naše finansije!
Da da, znamo da ćete nam sve to vratiti jednog dana

Ni ne pomišljajte.
Ni ne pomišljajte.

Нема коментара:

Постави коментар