Stephanos

,,Znaš li šta se desilo Stefanu? On je doživeo brutalni čin...'', ali nije morala dalje da mi priča, jer mene su sada u korpi nosili od crkve do crkve, sklupčanog, kao ogromni zametak, potpuno belog, bez ijedne vlasi na glavi, da bi me u crkvenim dvorištima udarali, gazili, čupali, šutirali, kidali, iako to nisam bio ja, nego Stefan. Kad se taj nasilnički krug najzad zatvorio, glas je pitao: ,,Da li je to kraj?'', mrtva bela vreća je ležala na podu neke drvene kuće, a kraj njene glave je sedelo maleno nakazno dete, i mirno se igralo vazduhom. U teškom, sirupastom i vrelom mraku, jedino što sam čuo bilo je: ,,Diši duboko''. Pratio sam taj glas, uhvatio ga za ruku, i naposletku sam zaspao.




                                     






















 Kamenovanje Sv. Stefana, Jakopo i Domeniko Tintoreto

 (slika preuzeta sa en.wikipedia.org)

Нема коментара:

Постави коментар