Apokrifa


Stiv Vilson razbija telePod telekinezom, negde između istočnog Londona i januara 2035.
um je njegov čekić je njegov Gospod melotron njegov pokrov na kome ostavlja trag u vidu obrisa sebe
a u slučaju da izvetri atmosferičnost u tom vazduhu ne tako dalekog vremena budućeg ukrao je Barbijerija
sa postolja nešto nižeg ali starijeg, kvaliteta koji je po mnogim stavkama blizak Vilsonovom
samo miriše drukčije.
Barbijeri je dakle tu
kao boja nestalna razlivena neuhvatljiva ali dosledna u svojoj nestalnosti
koja ne umanjuje njenu prostornu krasotu i moć prianjanja uz zidove pore buduće očeve i vatrostalno seme
dok Vilson zamahuje umom zamahuje čekićem zamahuje Gospodom melotron je njegov Džejms Din
udarac njegova objava
udah izdah u namerno kratkim vremenskim razmacima da predah ne stigne da se smesti između
čekić je njegov Tor saputnik saćutnik dok ne padne i poslednji telePod u bezglasnom kriku jednokratne baterije, uzroku i srcu svih zala komercijalizacije i obezličenja
(Jabuka je OPET kriva)
ne, Dejv, šta to činiš, zašto me ubijaš, oprosti im, centralni čipu, ne znaju šta čine
te zato i čine to što čine toliko uporno toliko istrajno misleći možda ćemo naposletku saznati i zašto činimo i zašto ne činimo i shvatiti tu strast za lepilom koje nas zakiva za pod i tu gotovo sportsku strast za zakopavanjem potrebnog i otkopavanjem nepotrebnog
(eno ga, opet stoji na ivici jame sa ašovom, nakon što je odlepio stopala sa prvoklasnog linoleuma koji neiskusno oko može začas da prevari da je parket i stoga neiskusno oko često plače)
a misle da će možda naposletku saznati i da li se po vodi hoda nogama ili srcem i da li se živi glavom ili nogama i da li se ništi rukom ili glavom ili je sve to jednakog učinka kako god okreneš i da li jedini pravi smisao i svrha i jeste u obrtanju od slučaja do slučaja od niza do niza od privida do privida do odgovora
do blagdana i da li se gleda dušom ili očima i da li se kaže očima ili rečima i da li je baštovan stvarno baštovan i može li se tek tako ustati odšetati nakon eksera u množini u prethodno prirodno krhkoj telesnoj konstituciji i ponosno izjaviti ja sam alfa i omega početak i kraj čekić i blatobran i pokrov i majdan i korisnik i interfejs i tvorac i konzumator i optički kabl i uzurpator i taster za početak i komanda za reset i pitanje i odgovor koji ne možeš da dobiješ na pitanje zašto ne možeš da dobiješ odgovor




Screenshot iz filma ''2001.: Odiseja u svemiru'' Stenlija Kjubrika  - astronaut Dejv Boumen onesposobljava superinteligentnu mašinu HAL 9000, koja je samovoljno ubila par astronauta  

Нема коментара:

Постави коментар